Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Deklaracja Dostępności

Zespół Szkół Ponadpodstawowych i Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 3 im.Władysława Stanisława Reymonta w Piotrkowie Trybunalskim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://zsp3piotrkow.bip.wikom.pl

  • Data publikacji strony internetowej: .
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: .

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • pochodzące z różnych źródeł;
  • dokumenty opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej, np. skany dokumentów;
  • na stronie znajdują się odnośniki do stron zewnętrznych, które nie są w pełni dostępne cyfrowo;
  • niektóre pliki nie są dostępne cyfrowo – w miarę możliwości będą konwertowane do wersji dostępnych cyfrowo;
  • niektóre dokumenty do pobrania są niedostępne cyfrowo (skany, .pdf) m. in. dotyczące zamówień publicznych i sprawozdań finansowych;
  • niektóre dokumenty do pobrania m. in. dotyczące zamówień publicznych są niedostępne cyfrowo, ponieważ są generowane komputerowo w takiej formie i placówka nie ma na to wpływu.

Staramy się ograniczyć do minimum zamieszczanie plików na stronach, a ich zawartość publikować bezpośrednio na stronie www, aby była w pełni dostępna i gwarantująca lepsze odczytywania przez czytniki ekranu.

Treści nieobjęte przepisami

Pliki opublikowane na stronie przed 23 września 2020 r. nie są
dostępne cyfrowo. Nie mamy prawnego obowiązku dostosowywania tych
dokumentów. Jeżeli potrzebujesz dostępu do nich, skontaktuj się z
nami i wskaż dokładnie, które z nich potrzebujesz i jak powinniśmy
je dostosować.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji: .

Data ostatniego przeglądu deklaracji: .

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej. Wyniki badania przedstawia tabela podsumowująca badanie dostępności cyfrowej [.doc, 65.50 kB] .

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: Edyta Wiernicka

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszej placówki:

  • Edyta Wiernicka - Dyrektor Zespołu Szkół Ponadpodstawowych i Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 3 w Piotrkowie Trybunalskim,
  • adres: ul. Broniewskiego 16, 97 - 300 Piotrków Trybunalski,
  • e-mail: zsp3@zsp3.piotrkow.pl.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich.

Pozostałe informacje

Aplikacje mobilne

Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych

Dostępność architektoniczna

Budynek główny szkoły przy ul. Broniewskiego 16

Wejście główne do szkoły jest oznakowane i znajduje się na ścianie frontowej od strony ul. Broniewskiego 16. Wyposażone jest w drzwi dwuskrzydłowe przeszklone umożliwiające dostęp dla osób na wózku inwalidzkim.

Wejście do budynku jest usytuowane na jednym poziomie z chodnikiem przed wejściem. Przejście do holu głównego jest przez wiatrołap. W holu po lewej stronie znajduje się sekretariat, a na drzwiach umieszczona jest tablica informacyjna.  Budynek posiada strukturę piętrową, na każdym piętrze (parter, pierwsze i drugie  piętro) znajduje się korytarz (hol). Na jego początku i końcu są klatki schodowe. Przy schodach zamontowane są barierki, początek i koniec schodów na każdej kondygnacji jest oznaczony kolorowymi taśmami.

Budynek nie posiada wind i podjazdów.

Osobami oddelegowanymi do udzielania informacji przy wejściu głównym są pracownicy obsługi.

Brak toalety dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym.

Przed budynkiem jest parking z wydzielonymi, oznakowanymi i przystosowanymi czterema stanowiskami przeznaczonymi dla samochodów użytkowanych przez osoby niepełnosprawne.

Obowiązuje zakaz wprowadzania zwierząt, natomiast realizowane jest prawo wstępu z psem asystującym dla osób z niepełnosprawnościami (wejście do budynku szkoły z psem asystującym musi być poprzedzone uzgodnieniem telefonicznym).

W budynku szkoły nie ma możliwości skorzystania z tłumacza migowego na miejscu lub wersji online.


Budynek Szkolnych Pracowni Praktycznej Nauki Zawodu

Przejście do budynku Szkolnych Pracowni Praktycznej Nauki Zawodu jest przez budynek szkoły lub przez furtkę bezpośrednio z ulicy. Wejście do budynku wyposażone jest w drzwi dwuskrzydłowe przeszklone.

Z uwagi na podwyższenie (schodki) i brak podjazdu nie jest przystosowane dla osób na wózku inwalidzkim.

Brak toalety dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych i w druku.

Przed budynkiem brak parkingu z wydzielonymi, oznakowanymi i przystosowanymi stanowiskami przeznaczonymi dla samochodów użytkowanych przez osoby niepełnosprawne.

Osoby z niepełnosprawnościami w sprawach Szkolnych Pracowni Praktycznej Nauki Zawodu są obsługiwane w sekretariacie w budynku głównym szkoły.

Obowiązuje zakaz wprowadzania zwierząt, natomiast realizowane jest prawo wstępu z psem asystującym dla osób z niepełnosprawnościami (wejście do budynku z psem asystującym musi być poprzedzone uzgodnieniem telefonicznym).

W budynku Szkolnych Pracowni Praktycznej Nauki Zawodu nie ma możliwości skorzystania z tłumacza migowego na miejscu lub wersji online.


Bursa szkolna

Wejście do budynku bursy znajduje się od strony ul. Broniewskiego i oznakowane jest tablicą informacyjną na ścianie frontowej budynku.

Do budynku prowadzą schody, brak podjazdu uniemożliwia dostęp osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wejście do budynku jest drzwiami dwuskrzydłowymi przeszklonymi.

Budynek posiada strukturę piętrową.

Brak toalety dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych i w druku.

Obowiązuje zakaz wprowadzania zwierząt, natomiast realizowane jest prawo wstępu z psem asystującym dla osób z niepełnosprawnościami (wejście do budynku z psem asystującym musi być poprzedzone uzgodnieniem telefonicznym).

Osoby z niepełnosprawnościami w sprawach bursy szkolnej są obsługiwane w sekretariacie w budynku głównym szkoły.

W budynku bursy nie ma możliwości skorzystania z tłumacza migowego na miejscu lub wersji online.