KLAUZULA INFORMACYJNA

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. U. UE . L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r, dalej jako „RODO”, informujemy, że:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.5 ust.2 RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu,
10. po zamknięciu okienka, do klauzuli informacyjnej masz dostęp w górnej części strony.
zapoznałem/zapoznałam się

Organizacja

  1. Kalendarz roku szkolnego  2020/2021
  2. Terminarz praktyk zawodowych
  3. Raport z ewaluacji bursy szkolnej
  4. Regulamin Pracy ZSP I PO-W NR 3 
  5. Regulamin biblioteki i centrum multimedialnego
  6. Ulotka Szkoły
  7. Dni wolne od zajęć dydaktycznych w roku szkolnym 2020/2021
  8. Regulamin nauczyciela dyżurującego
  9. Harmonogram zebrań z rodzicami 2020/2021

PEDAGOG SZKOLNY

mgr Anna Sędkowska - Mazerant

Godziny pracy pedagoga szkolnego:

Dzień tygodnia

Godziny przyjęć

poniedziałek

9.00-13.30

wtorek

10.30-15.30

14.30-15.30 konsultacje dla rodziców

środa

9.00-13.30

czwartek

9.30-13.30

piątek

8.00-12.00

8.00-9.00 konsultacje dla rodziców


BIBLIOTEKA SZKOLNA

Nauczyciele bibliotekarze:

  • mgr Anna Bartczak
  • mgr Renata Szanfeber

Czas pracy Biblioteki:

od poniedziałku - do piątku 8.00 - 14.00

Regulamin biblioteki szkolnej i centrum multimedialnego


SEKRETARIAT

Zespołu Szkół Ponadpodstawowych i Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych nr3 im. Władysława Stanisława Reymonta, ul.W.Broniewskiego 16, 97-300 Piotrków Trybunalski


KIEROWNIK GOSPODARCZY

Pokój nr 3

Godziny pracy:

  • 7:00 - 15:00

GŁÓWNA KSIĘGOWA

Pokój głównej księgowej znajduje się naprzeciwko sekretariatu.

Godziny pracy:

  • 7:30 - 15:30
  • Tel.: 44 648-69-19 - księgowość

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie ich swobodnego przepływu (tzw. RODO).

Zgodnie z wymienionymi przepisami w Zespole Szkół Ponadpodstawowych i Placówek Opiekuńczo -Wychowawczych nr 3 w Piotrkowie Tryb. został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych,

funkcje tę pełni:

  • Efigo Sp. z o. o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Staromiejskiej 6/10D, 40-013 Katowice reprezentowany przez p. Marcina Tyndę

Kontakt pocztą tradycyjną:

  • Zespół Szkół Ponadpodstawowych i Placówek Opiekuńczo- Wychowawczych nr 3
  • ul. Broniewskiego 16 , 97-300 Piotrków Trybunalski
  • Kontakt e-mail: zsp3.piotrkow@iod.efigo.pl
Podmiot udostępniający informację:
Zespół Szkół Ponadpodstawowych i Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 3 im.Władysława Stanisława Reymonta w Piotrkowie Trybunalskim
odpowiada: Edyta Wiernicka
data: 01-10-2020
data: 01-10-2020
data: 01-10-2020
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 01-10-2020 - Edycja treści
  • 18-09-2020 - Edycja treści
  • 20-07-2020 - Edycja treści
  • 17-11-2019 - Edycja treści
  • 18-09-2019 - Edycja treści
  • 02-10-2018 - Edycja treści
  • 07-09-2018 - Edycja treści
  • 14-06-2018 - Edycja treści
  • 18-12-2017 - Edycja treści
  • 13-12-2017 - Edycja treści
  • 25-10-2016 - Edycja treści
  • 30-05-2016 - Edycja treści
  • 12-02-2016 - Edycja treści
  • 23-10-2015 - Edycja treści
  • 21-10-2015 - Edycja treści
  • 16-10-2015 - Edycja treści
  • 14-10-2015 - Edycja treści
  • 05-10-2015 - Edycja treści
  • 30-09-2015 - Edycja treści
  • 31-03-2015 - Edycja treści
  • 28-03-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0
  • 25-09-2014 - Edycja treści
  • 26-09-2013 - Edycja treści
  • 20-11-2012 - Edycja treści
  • 19-10-2012 - Edycja treści
  • 11-07-2012 - Edycja treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 1075