Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Organizacja

  1. Kalendarz roku szkolnego  2020/2021
  2. Terminarz praktyk zawodowych
  3. Raport z ewaluacji bursy szkolnej
  4. Regulamin Pracy ZSP I PO-W NR 3 
  5. Regulamin biblioteki i centrum multimedialnego
  6. Ulotka Szkoły
  7. Dni wolne od zajęć dydaktycznych w roku szkolnym 2020/2021
  8. Regulamin nauczyciela dyżurującego
  9. Harmonogram zebrań z rodzicami 2020/2021

PEDAGOG SZKOLNY

mgr Anna Sędkowska - Mazerant

Godziny pracy pedagoga szkolnego:

Dzień tygodnia

Godziny przyjęć

poniedziałek

9.00-13.30

wtorek

10.30-15.30

14.30-15.30 konsultacje dla rodziców

środa

9.00-13.30

czwartek

9.30-13.30

piątek

8.00-12.00

8.00-9.00 konsultacje dla rodziców


BIBLIOTEKA SZKOLNA

Nauczyciele bibliotekarze:

  • mgr Anna Bartczak
  • mgr Renata Szanfeber

Czas pracy Biblioteki:

od poniedziałku - do piątku 8.00 - 14.00

Regulamin biblioteki szkolnej i centrum multimedialnego


SEKRETARIAT

Zespołu Szkół Ponadpodstawowych i Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych nr3 im. Władysława Stanisława Reymonta, ul.W.Broniewskiego 16, 97-300 Piotrków Trybunalski


KIEROWNIK GOSPODARCZY

Pokój nr 3

Godziny pracy:

  • 7:00 - 15:00

GŁÓWNA KSIĘGOWA

Pokój głównej księgowej znajduje się naprzeciwko sekretariatu.

Godziny pracy:

  • 7:30 - 15:30
  • Tel.: 44 648-69-19 - księgowość

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie ich swobodnego przepływu (tzw. RODO).

Zgodnie z wymienionymi przepisami w Zespole Szkół Ponadpodstawowych i Placówek Opiekuńczo -Wychowawczych nr 3 w Piotrkowie Tryb. został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych,

funkcje tę pełni:

  • Efigo Sp. z o. o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Staromiejskiej 6/10D, 40-013 Katowice reprezentowany przez p. Marcina Tyndę

Kontakt pocztą tradycyjną:

  • Zespół Szkół Ponadpodstawowych i Placówek Opiekuńczo- Wychowawczych nr 3
  • ul. Broniewskiego 16 , 97-300 Piotrków Trybunalski
  • Kontakt e-mail: zsp3.piotrkow@iod.efigo.pl
Podmiot udostępniający informację:
Zespół Szkół Ponadpodstawowych i Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 3 im.Władysława Stanisława Reymonta w Piotrkowie Trybunalskim
odpowiada: Edyta Wiernicka
data: 01-10-2020
wytworzył: Marzena Rutkowska, Iwona Fijołek
data: 01-10-2020
data: 01-10-2020
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 01-10-2020 - Edycja treści
  • 18-09-2020 - Edycja treści
  • 20-07-2020 - Edycja treści
  • 17-11-2019 - Edycja treści
  • 02-10-2018 - Edycja treści
  • 07-09-2018 - Edycja treści
  • 14-06-2018 - Edycja treści
  • 13-12-2017 - Edycja treści
  • 25-10-2016 - Edycja treści
  • 30-05-2016 - Edycja treści
  • 12-02-2016 - Edycja treści
  • 23-10-2015 - Edycja treści
  • 21-10-2015 - Edycja treści
  • 16-10-2015 - Edycja treści
  • 05-10-2015 - Edycja treści
  • 31-03-2015 - Edycja treści
  • 28-03-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0
  • 26-09-2013 - Edycja treści
  • 19-10-2012 - Edycja treści
  • 11-07-2012 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 1344